Loviisan Oppaat - Lovisa Guider: Valerya, Tuija, Bia, Ute, Lilian, Agneta, Anne, Maissi, Maija, Britt-Lis. Ryhmään kuuluu myös Katja, Marjut ja Raija.

Keitä me olemme - vilka är vi?

Viime vuonna yhdistyksemme vietti 40-vuotis juhlavuotta. Meitä on 13 aktiivista opasta ja toimimme viidellä eri kielellä: suomi, ruotsi, englanti, saksa ja venäjä. Meitä kaikkia yhdistää rakkaus Loviisaan, sen historiaan ja nykypäivään. "Ota opas - koet enemmän" pitää hyvin paikkansa. Oppaidemme osaamisalue voi kattaa Loviisan lisäksi Kuninkaantien, Helsingin, Porvoon, Pyhtään sekä Kotkan ja Haminan -alueet.

Hallitus 2024:
pj. Anne Sokka-Tuomala, puh. 0400 729 421
vpj. ja siht.  Lilian Järvinen, puh. 040 570 9068

Hallituksen jäsenet:
Maija Hansson
Bia Hietala
Birgit Korhonen
Valerya Kozharskaya
Agneta Longhurst

Oppaat osaavat - guiderna kan!

Tuija Klaus on suunnitellut ihanan Loviisan pisarat -neulepuseron Loviisan kaupungille. Ohje neuleeseen sekä mistä idea syntyi voit lukea lisää täältä